sâmbătă, 21 martie 2009

A inceput

Aseara a inceput...ce?Dansez pentru tine.
Cei ai casei si colegii stiu ce inseamna pentru mine emisiunea asta.
Vineri seara nu ma suna nimeni de la servici,vineri seara nu cere nimeni mancare,apa ceai sau mai stiu eu ce ...Vineri seara imi apartine.
Asa a fost si aseara.
Despre ce s-a inatamplat aseara?
A fost seara surprizelor.
De la cine ma asteptam mai putin a realizat cel mai mult si de perechea pe care m-am bazat cel mai mult sunt dezamagita.De dansatorii perechii nu de coregraful lor.
Pai cum se poate cand tu iti castigi existenta din muzica (ceea ce automat implica dans)ma refer la Claudia Pavel zisa si Cream,cand tu iti castigi existenta dansand (Adrian este animator intr-un club de noapte)tu sa te misti ca o coada de matura?
Copiii mei,daca nu va treziti si nu va ascultati coregraful vin eu personal la voi si va antrenez.Si eu nu sunt amabila ca el cand e vorba de munca si de aparat prestigiul coregrafului vostru.Adica nu va antrenez eu ca nu e domeniul meu.Eu o sa stau cu nuiaua in mana.
Nu ai miscat din solduri?Pac te-am ars.
NU ai intins picioarele frumos?Ti le pun in atele .
S-a indoit genunchiul ?ti-l torn in ghips.
Asta la Cha-Cha.
la folclor international inca nu stiu ce am sa va fac ca nu am aflat ce o sa dansati.
Vai de viata voastra.
Deci cred ca e evident care e echipa sustinuta de mine.
Sincer m-au dezamagit.
Va fi o editie interesanta.
In editia a 4-a au fost doar doua perechi bune Alex cu perechea lui si CRBL cu Marieta .Restul au fost slabute.
In editia asta cele doua perechi slabute sunt deja la duel.
Une poate mult mai mult decat a facut aseara,adica Claudia cu Adrian.
5 perechi sunt puternice si au dovedit asta.
Sa vedem ce va urma.

2 comentarii:

pescarusul argintiu spunea...

Pasionato, eu iti doresc sa te bucure preferatii tai, mai ai rabdare cu ei, poate se mobilizeaza asa cum iti doresti! :)
Eu nu apuc mereu sa ma uit la emisiune, dar la editiile trecute mai sorbeam din ochi fragmente de spectacol.
Sa ai o Duminica plina de bucurii si Clujul sa-ti rada in soarele primaverii!

floris spunea...

Pescarus...din pacate stiu mult mai multe despre perechea asta.Daca se vor mobiliza am sa fiu prima care imi voi scoate palaria in fata lor.
Duminica a fost insorita.Multumesc