miercuri, 10 martie 2010

O alta pagina de viata

Un necaz nu vine niciodata singur.Nuuuuuuuuuu...isi aduce fratii,surorile ,parintii...cohorta de neamuri si se instaleaza comod in viata ta.
Sotul a fost la gradina.Vorbim la telefon.
"Am lucrat asta,asta.Am facut cealalta dar...nu ma simt bine"
"Hai acasa ,zic."
"NU vin ca maine mai e zi buna si mai pot face si aia si aia..."
Bine...
Mai vorbim si a doua zi...a lucrat dar nu se simte bine.Si nici nu a mancat aproape nimic.
A treia zi a stat in pat si a dormit aproape toata ziua.
A patra zi...adica vineri ,vine acasa.
Bolnav de mama focului.
"MA doare un picior,ma doare capul,ma doare...ma doare..."
"Hai sa mergem la doctor."
NU si nu
Piciorul durea din ce in ce mai rau.
Cearta ca vreau sa chem salvarea...
NU si nu...dar zilele si noptile erau un chin.
8 martie...
Grea zi la servici .
Normal ...femeile se sarbatoreau.
Ma duc acasa...Imi ingheata zambetul pe buze.
Suferinta era atat de evidenta...
Ma bucur pentru surpirza pregatita...banana,lapte de soia cu ciocolata,ciocolata de post.
Fondul sonor era: Vai ce ma doare.Of ,Doamne ca nu mai pot.
Insist sa chemam salvarea.Nu si nu.
La 1 noaptea am zis :Gata.Asa nu se mai poate.
Pun mana pe telefon chem salvarea.
Vine o doamna.
Acra de mi s-au strepezit dintii.
Nici nu s-a apropiat de sot.
Cica: Pentru o durere de picior m-ati chemat?Eu sunt Salavare.Eu salvez vieti.
Zice sotul meu:DOamna ,crede-ti ca daca nu m-ar fi durut in halul in care ma doare ,v-as fi chemat?
Ea:- Imbracati-va ca va duc la urgenta.
Imbrac omul si mergem la urgenta.
Acolo o alta asistenta acra cu comentarii de genul"-Bine domnule e 8 martie (deja era 9 martie) si dumneata vi cu o durere de picior?"
M-au trimis pe hol.
Era 2 noaptea.
Abia dimineata la 8 am reusit sa il vad.
M-am speriat.
Imbatranise peste noapte cu 10 ani.
La internare era in pragul comei diabetice.Deja facuse insulina cand l-am vazut iar lista de probleme de sanatata e foarte lunga.
DAr am credinta ca o sa fie totul bine pana la urma.
Pentru ca niciodata nu ni se da mai mult decat putem duce (dupa cum ma mai spus)

5 comentarii:

zincabeiu spunea...

Atunci i s-a declansat boala sau o avea deja?
Nu-i nimic, se fac investigatii, ia tratament si-si va reveni. Va fi bine.

Elisa spunea...

Multa sanatate sotului tau si tie putere si deasemenea sanatate!
Si mult noroc sa aveti de medici buni si responsabili!Te imbratisez.

Manole spunea...

Hmmm...la amandoua ni s-au defectat barbatii...
Draga mea sa multumim Domnului ca sunt tratabile. :)
Sanatate si rabdare.

pescarusul argintiu spunea...

Sanatate multa, draga Floris!
Si putere. Si rabdare. Si incredere. Si credinta.
Incercarile vor trece, le veti depasi impreuna.
Sa auzim numai de bine!

CELLA spunea...

n-am ştiut, am să mă rog
iartă-mă:(