marți, 7 aprilie 2009

O fapta buna

Ciudati mai suntem noi oamenii.
NE dorim sa facem lucruri care nu le putem face iar cei care le pot nu isi doresc .
Ce e mai trist este ca de cele mai multe ori sufera cei din jurul nostru.
Mie mi-ar place sa pot dona sange,sa pot sa imi fac carnet sau ce se face,de donator de organe in caz ca mi se intampla ceva.
Din cauza unei boli din copilarie nu pot face asta.
Ma gandesc cati oameni sanatosi sunt si ar putea sa faca asa ceva.
Dar nu o fac.Din diverse motive.De frica,din motive de religie ,din ignoranta,din nepasare,din indiferenta....
Ar fi lumea mai buna daca macar o data am incerca sa ajutam.
Daca nu pentru altii,pentru cei care au o atat de mare nevoie,atunci macar pentru sentimentul de impacare pe care ti-l da o fapta buna.
Doar cuvinte...Altii fac cu adevarat mai mult.
Aici si aici
Incepe Saptamana Mare.
Faptele bune se scriu in Cartea Vietii.

2 comentarii:

pescarusul argintiu spunea...

Floris, sunt sigura ca vei sti sa gasesti alta zona spre care sa-ti reversi fapta buna.
Nu-i bai ca nu poti dona sange!
Aici ne daruiesti crampeie de suflet cu adevarat viu si special.
Deci, nu te mai incrunta, ca ridurile atat asteapta! :)

floris spunea...

Pescarus,am gasit zone unde pot sa fac cate o fapta buna.Asa din putinul casei.
Aici spun lucruri pe care nu le spun nicaieri si nimanui.
Ai dreptate ..in ultimul timp sunt mai incruntata.Chiar si cand sunt singura.
Trebuie sa revizuiesc asta.:)