duminică, 25 ianuarie 2009

Mate

Maine examenul la matematica.
Sa va spun ca sunt terorizata?
Si noaptea ,in putinul pe care il dorm,numai asta visez.
Nu am fost niciodata foarte buna la matematica.Nu stiu de ce.Adica nu vedeam inceputul ecercitiului.Dar cum imi dadeam seama ,nu mai era o problema rezolvarea.
Dar acum cand a trecut atata timp de cand am terminat liceul?Multe elemente de baza le-am uitat.Trebuie sa caut adanc in memorie sa le regasesc.
A fi cum a fi.
Am sa spun din nou..."DOAMNE AJUTA-mi:

UPDATE:nu am stiut ...adica ....m-am blocat....desi aveam rezolvarea in fata ochilor nu am putut pune nimic pe hartie...am dezamagit....pe mine in primul rand
Oricum va multumesc ca mi-ati fost aproape.

2 comentarii:

starsgates spunea...

bafta, sa vezi inceputul exercitiului.:)

Elisa spunea...

Haide mai ca stii!!!Dupa ce vii de la examen o sa-ti povestesc eu ce-am patit la bac la mate...(preferata mea)
Doamne-ajuta!