joi, 29 ianuarie 2009

Nominalizarile mele

Acestea sunt nominalizarile mele la Concursul fARA cANGURI,al Doamnei Lucia Verona
Marele premiu - Pentru ca-mi place-Manole Mesterul
Cel mai bun blogger dintre scriitori-nu stiu
Cel mai bun scriitor dintre bloggeri-Oana
Cel mai bun cititor-CELLA,ELISA,MANOLE,STARGATE,ZINCA
Cel mai bun blog al unui ziarist -Victor Ciutacu
Cel mai gustos blog-Laura
Cel mai verde blog cu intelepciune si mereu gata de ajutor-Elisa
Cel mai bun blog de dincolo-Florina
Cel mai sensibil blog-Pescarusul argintiu
Cel mai stelar blog-Stargate

7 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Waw multumim mult pt nominalizare.Si ma bucur ca ne citim.:))

Anonim spunea...

mulţumesc draga mea
sunt şi autodeclarată cititoare fruntaşă şi am să rămîn(sper)multă vreme aşa ... voia Domnului

pescarusul argintiu spunea...

Draga Floris, iti multumesc cu emotie pentru incadrarea mea la "Cel mai sensibil blog".
Mi-ai facut realmente o mare surpriza!
Marturisesc ca pana acum nu stiam ca ai blog, desi te vedeam prezenta in casutele multor prieteni comuni... imi cer iertare si te invit cu multa caldura sa-mi treci pragul si sa-ti lasi in coltul meu aripa unui gand, ori de cate ori vei dori.
Sustin si eu nominalizarile tale, sunt foarte potrivite!
Voi reveni curand pe la tine, promit solemn! :)
Te imbratisez cu drag.

unospatarserios spunea...

http://unospatarserios.blogspot.com/



adrian :))))

Anonim spunea...

Multumesc ,Floris, pentru nominalizare.Sunt cateva bloguri pe care le citesc cu inima.Intru cu mare emotie, de fiecare data, pentru ca vreau sa fiu sigura ca prietenii mei sunt la fel cum i-am lasat cu o zi in urma. Imi place sa-i vad veseli si plini de speranta in fiecare clipa. sa ne bucuram ca suntem impreuna, chiar intr-o lume virtuala.

starsgates spunea...

Mulţumesc floris pentru nominalizări.
E adevărat că-mi place să citesc.
Cât despre nominalizarea specială pentru mine, cea cu steluţele, chiar mi-ai făcut o surpriză frumoasă.:)
Mi-au plăcut stelele mereu.:)

Elisa spunea...

Multumesc frumos draga Floris si iti multumesc pentru ca tu ai inteles adevarata mea intentie,de a fi ceea ce sunt,o mare iubitoare de verde,de natura,de plante si flori cu care incerc sa ma inconjor.Ca mai am din cand in cand si cate ceva gustos...asta-i inevitabil,caci este,doar, unul din scopurile actiunilor mele blogeristice,adica finalizarea roadelor gradinii :)