miercuri, 21 ianuarie 2009

Pauza de 5 minute

Am lipsit cateva zile.
S-a simtit?Nu.
NU fac parte din categoria "important".NU conteaza.
Trist e ca nu mai am timp pentru lucrurile care imi fac placere si ma relaxeaza.
E alegerea mea sa fac scoala la varsta asta.
De ce?
Pentru ca mereu mi-a placut sa invat.Mie mi-a placut sa merg la scoala.
Mereu mi-am dorit sa merg la scoala.Dupa liceu,am incercat dar am picat .Vroiam medicina.Dar .....nu e toata lumea inteligenta si cu memorie buna.
Apoi au venit copiii...M-am dedicat lor.
Acum sunt mari si am zis ca e timpul meu.
Mi-e greu........foarte greu.........Dar nu am sa recunosc asta in fata nimanui.Pentru ca se stie ca eu pot.
Ma duc sa ma bat iar cu diferentialele limitele si probabilitatile mele.
O melodie draga mie.Asa ......ca sa nu ma uitati.


Jenifer Lopez-Can't believe this is me

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mai! Pai, se poa'?
Hai, Bafta si te astept sa te intorci! Da? DA! :)

Elisa spunea...

Sa nu-mi spui ca faci matematica,sau informatica?ca nu te cred,poate politehnica de anul I ca acolo-i cu ecuatii diferentiale.Te-am nimerit?
Eu n-am mai scris la tine ca m-o speriat omu ala cu..cica sa stergi ceva ca sa nu te gaseasca nuj cine...,asa ca acum,ca esti libera :lol: ma bucur din suflet si-ti doresc multa bafta la examene!Te pup.

Anonim spunea...

Manole,Sa fie bafta.ma intorc zilele astea.Am in minte un raspuns la una din postarile tale.
Elisa,si matematica si informatica fac.Sunt studenta la contabilitate si informatica de gestiune.
Cat despre colegul meu nu iti face probleme.el era cel in flagrant,pt ca in mod normal el nu are acces la acel calculator.Imi spunea doar sa sterg adresa blogului din istoria adrselor vizitate ca sa nu mai gaseasca si altcineva din firma blogul.Sa fie bafta cat de multa. :)va pup pe amandoua.

Anonim spunea...

Minunat! Faci foarte bine. Iti spun din propria experienta.Si ce experienta !Altadata, iti voi povesti...

Elisa spunea...

Floris,...si ce daca gaseste adresa de blog al tau cineva de la servici??Ai zis doar ca nu -ti sunt prieteni ceea ce nu este o jignire pentru ei si pentru nimeni,asa ca...Blogul este un mijloc de exprimare public,asa ca...Dar nu mi-am facut griji,am scris ironic la adresa lui,sau asa am intentionat :lol: Cand zis lol,e cu substrat..hahaha.Hai ,te pup si sa-ti mearga toate bine!