duminică, 21 decembrie 2008

Curatenie generala ;)

Eu am lasat politica de multa vreme.Dar nu am timp
Sotul meu mi-a facut surpriza sa ramana acasa sambata si duminica.
De obicei sambata si duminica e dedicata Gradinii.
Acum a ramsa acasa sa ma "ajute".
Nu stiu altii cum sunt dar eu........
Muncesc triplu cand e cu mine acasa sa ma ajute.
Exemplificare:
Eu ma sui pe scaun sa dau jos placile de sticla de la candelabru.
In mod normal ar trebui sa stea cu mine ,sa le ia din mana si sa le puna in ligheanul pregatit.
In mod normal.
Dumnealui se apuca de spalat in hol,de exemplu.
Si incepe:
-Imi pregatesti galeata?
Ma dau jos de pe scaun si ii pun apa in galeata.
Ma sui pe scaun si mai doua placute jos
-Da' mi-ai pus si solutie in apa?
-Nu,dar vezi ca este in baie pe raft.Solutia verde.
Dupa 5 minute
-Unde ?ca nu gasesc sticla.
Ma dau jos de pe scaun si ma duc sa iau sticla cu solutie verde.
Era in fata lui .Statea si se uita la ea.
Pun solutia in apa.
Ma duc la candelabrul meu.
Pun mana pe alte doua placute.
-Da' mopul nu mi-l dai?
-In spatele usii in bucatarie.
-Da' nu mi-l dai tu?
Ma duc sa ii dau mopul.
Pana la urma am spalat eu holul.
Dupa ce am terminat candelabrul.
Am spalat si covorul din camera.
Singura. Ca spalatul holului l-a epuizat.
Si am gatit cat pentru trei ,desi am fost doar amandoi acasa .Ca toate poftele i le-am facut daca mi-a facut "surpriza "sa stea cu mine acasa.
Spor la lucru si voua dragele mele.

4 comentarii:

Elisa spunea...

Deci,trebaluiesti cu spor,cum ti-am urat eu :)
Tu nu stii ca barbatul,cand este acasa,trebuie ...dirijat?Pai nu-i la tine volanul?E...,comedie..de unde sa stie omu toate alea cand nu-i treaba lui, de obicei?
Al meu a absolvit cursuri si cursuri...si acum abia asteapta sa plec de acasa si se apuca singur de curatenie,hahaha,ca cica nu-l bate nimeni la cap,pacatele mele!!
Vezi,daca te-ai fi urcat de pe scaun pe masa sa ajungi la lampa,asa ca mine, nu te-ar mai fi deranjat. :lol:

MAMAS IN BUCATARIE spunea...

Esti o scumpa!!!nu esti singura care pateste asa!!!sint si eu ca tine!sau vorbesc in vannnnnnnn!pina la urma tot eu le fac,pacat ca si copii is la fel sau le lasa pe ultima zi!SARBATORI FRUMOASE CU BUCURIE!sI EU AM O VORBA:aBIA ASTEPT sF.SEARA DE CRACIUN CIND LA ORA 6 LUAM CINA IN FAMILIE APOI UNII(tINERETUL)PLEACA LA INTILNIRE CU PRIETENII(ASTA DE OPT ANI)SI VIN LA COLINDAT LA CASELE PARINTILOR,SI ABSOLUT MINUNAT SA-I VEIZI SINT DRAGUTI,ELEGANTI VESELI,SI COLINDIND CA SE AUDE PE TOATA STRADA!OF.DE N-AR TRECE ASA REPEDE ANII!sarbatori fericite!scuze de greseli nu am timp sa recitesc!

floris spunea...

Ei Elisa.......stie el foarte bine unde sunt toate.Doar ca suntem rar impreuna acasa la curatenie.Si atunci se alinta ca un copil.
Se descurca foarte bine la curatenie .La mancare e redus numarul de retete ,dar la o adica mi-a facut surprize culinare.
Era randul lui sa fie alintat si sa se umble dupa el ,eu fiind in concediu.
Cu urcatul pe masa stiam un banc ...

Mariana,e doar o secventa.Nu se intampla mereu asa.
Pana anul asta nu apucam sa mancam impreuna in Seara de Ajun.Am lucrat in fiecare 24 decembrie in ultimii 10 ani.Singurul lucru pe care il faceam impreuna era impodobitul bradului,iar masa impreuna o luam in chiar Ziua de Craciun,dupa ce ma intorceam de la biserica.
Anul asta vom fi doar sotul meu si cu mine.
SARBATORI FERICITE si tie si celor dragi.

Anonim spunea...

Sa-ti spun sincer,mie imi place sa fac curat singura.Sa nu ma bata nimeni la cap.Numai ca... am nevoie de persoane inalte, asa ca fiii mei (1,85 m), aflati prin preajma,se mobilizeaza repede.In rest fac totul singura.Eu am terminat curetenia, am impodobit si casa...si urmeaza doua zile de bucatarie.Sa avem succes si sa ne iasa totul asa cum dorim(cozonacii mi i-a facut mama, hahaha!)