duminică, 28 decembrie 2008

Invatam

In fiecare zi invatam.
Invatam sa respiram,invatam sa auzim ,invatam sa simtim,invatam sa privim.
Invatam sa mancam.
Invatam sa radem,invatam sa plangem.
Invatam sa umblam,invatam sa stam drept,invatam sa ne indoim.
Invatam sa daruim,invatam sa primim.
Invatam sa ne bucuram,invatam sa ne intristam.
Invatam sa iubim ,invatam sa uram.
Invatam sa parasim ,invatam sa ranim.
Invatam sa dezamagim,invatam sa suportam dezamagirile.
Invatam sa acordam si a doua sansa si a treia.....
Invatam sa ne ridicam cand viata ne tranteste.
Invatam sa plangem si sa ne ascundem lacrimile.
Invatam sa radem chiar si cand ne plange sufletul.
Invatam sa credem ,invatam sa ne rugam.
Invatam sa mintim.
Invatam sa ajutam ,invatam sa sustinem.
Invatam sa asteptam.
Invatam sa ne folosim de oameni si cand nu mai avem nevoie de ei sa ii aruncam.
Invatam sa avem incredere ,invatam sa pierdem increderea.
Invatam sa..................
Invatam.

4 comentarii:

Elisa spunea...

Invatam de toate,Floris,dar cel mai important cred eu ca este sa invatam sa asteptam,sa avem rabdare,asta daca suntem pe o directie buna si sensul potrivit.Iar daca avem slujba,servici si cate si mai cate alte treburi,zau daca mai ai timp sa te opresti la o nemultumire,chiar daca ea persista,timpul te mana 'nainte,multe lucruri se mai repara si din mers.Oricum,eu vorbesc in general,tu stii cel mai bine si numai tu poti sa schimbi in bine.Te pup si iti doresc ultimele zile din acest an sa-ti fie frumoase ,iar primele din ANUL NOU sa-ti fie Fericite! :)

Anonim spunea...

am visat eu ori chiar am citit o postare minunată despre puterea vorbelor ?
cînd m-am întors s-o recitesc dispăruse ...
de ce ?

Anonim spunea...

Ai dreptate Elisa,invatam de toate si mergem mereu mai departe,dar uneori se strica motorasul.Si atunci te lasi coplesit.Uneori ai impresia ca strigi in van si ca nu te aude nimeni.Uneori ai impresia ca esti in intuneric total si ca nu e nimeni sa iti aduca un strop de lumina.DAr stiu ca e Cineva mereu langa mine si ca nu ne e dat mai mult decat putem duce si ca nimic nu se intampla in viata asta fara un scop.
Cella,era o postare,dar am crezut ca nu a citit-o nimeni .Am scris-o sub impulsul momentului,imediat cum s-a incheiat discutia cu d-na respectiva,si cand am recitit nu mi s-a mai parut a fi interesanta pentru altii.
Am sa incerc sa o rescriu.
oricum "O zi binecuvantata sa ai."

Anonim spunea...

La multi ani!
Undea disparut comentariul despre cuvinte? Era foarte frumos.