miercuri, 17 decembrie 2008

Vise

Statea si se uita la televizor.
Televizor alb-negru.Se transmitea un concurs de dans.
Se uita cu gura cascata la femeile acelea atat de frumoase incat pareau zane din poveste.
Cu parul prins in cocuri savante,fardate cu rochiile.........
Ahhhhhh Rochiile........
Pline de stralucire,de eleganta,largi si cu puful acela la tiv...cu aripile de voal care se desprindeau din spatele rochiei si erau prinse de incheietura.
Cate o dansatoare avea manusi lungi pana la cot (a aflat mai tarziu ca se numesc mitene)
Culorile si le inchipuia.
Shhhhhhtttttt...o fetita viseaza.
Statea si se uita la televizor.
Televizor color.Se transmitea un cocnurs de dans.
Se uita cu gura cascata la femeile acelea atat de frumoase incat pareau zane.
Erau ireale in rochiile lor pline de paiete largi ,lungi, cu puful acela la tiv...cu aripile de voal.
Isi dorea cu disperare sa fie si ea pe un ring de dans.
Dar nu erau bani si nu era timp pentru dorinte frivole.
Doar se putea imagina cum ar arata pe un ting de dans.
Shhhhhttttt...o adolescenta viseaza.
Statea si cauta pe net.
Concursuri de dans.
Chiar si dupa atata timp femeile acelea i se mai par zane.
Rochiile....la fel de stralucitoare, de frumoase ,de colorate....doar puful a disparut de la tivul rochiilor.......dar aripile de voal au ramas.
Ramasese ,in secret ,dorinta de a dansa pe un ring de dans.
Asum nu mai viseaza.



4 comentarii:

Anonim spunea...

Draga mea, cei mai multi dintre noi nu ne-am implinit visele acelea frivole. Se numeste destin, care e sau nu e.
Tu cu dansul...eu...nu spun...ca e secret...inca mai sper... :)

Anonim spunea...

Mestere,va fi si o parte a 2-a...pentru ca speranta moare ultima.

Elisa spunea...

Floris,n-am putut posta...zice sorry...bla,bla...
Sa vad daca asta trece...

Elisa spunea...

Am spus mai inainte ca si mie imi place sa dansez,dar si sa admir.Iti doresc sa-ti indeplinesti visul.Si tie draga Manole... :)