joi, 11 decembrie 2008

Shoping

Am trecut de dimineata pe la Mester si am vazut ca si ea a fost prin Mall.
Si eu am fost ieri.Adica noi,sotul si cu mine.
Initial am mers sa luam pantalonii de la curatatorie.
Ii lasasem luni.
SI daca tot eram la Mall,zice sotul:"-Hai sa intram sa iti luam ceva.Iar te-ai lasat cu o singura pereche de pantaloni.Suntem fara Print si Printesa ,asa ca o sa iti luam tie."
Si am intrat,am cautat,am comentat.......ma rog.Ca la cumparaturi.
Si am cumparat.
1 pulover pentru Print,o bluza pentru Printesa,2 pulovere si o camasa pentru sot.
Acum poate sa vina Mos Craciun.Darurile sun puse bine.Urmeaza sa le impachetez.
Cu ce m-am ales eu?
Cu bucuria ca le-am cumparat daruri.
De abia astept sa vina Craciunul sa le pun cadourile sub brad si sa le vad ochii sclipind de bucurie.


PS. Mestere,am reusit sa pun link pe numele tau.Atat de mult ma bucur.......

6 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Floris cunosc cum e sa mergi la cumparaturi,pt noi nu gasim si nu avem ochi,dar pt altii da.Sa fim noi sanatoase:)Sint sigura ca vine Mosu si la tine

Anonim spunea...

O sa vina,sigur ca o sa vina.
Mi-am cumparat un ceas acum 2 luni.
Eu sunt inebunita dupa ceasuri.13 bucati am.

Elisa spunea...

Floris,draga mea uite cum am pus eu link pe platforma asta:
te duci la post pe edit,iti apare textul si faci asa...selectezi Mesterul->click pe butonul cu link(stii care este)si->paste, acolo la http, adresa lui Manole luata inainte cu copy.
Apoi in aceeasi fereastra click OK si gata.
Iti spun deoarece e ceva in neregula...Hai,te pup si daca m-ar invata si pe mine cineva cum sa pun poze pe margini!!! ;)La wordpress,fireste,ca aici stiam :)

floris spunea...

Saru,mana ,Elisa. :)

Elisa spunea...

Doamne'ajuta!Acum e bine,ii vad fata Mesteritei :)
Te rog din suflet sa nu te mai necajesti cand vrei ceva,vi la mine,intrebi si ...mor de placere sa spun ce stiu,pacat ,doar,ca stiu atat de putin... :D
O seara faina draga Floris... :)

Anonim spunea...

Floris eu ma bucur ca ai mai invatat ceva, ca acum stii sa pui link pe tot ce vrei tu. :)
Elisa,ti-as trimite o bezea, dar nu stiu sa-l pun pe zambila ala care pupa, asa ca iti zic: te pup si eu! :)