marți, 25 noiembrie 2008

Destin

Candva,in vremuri indepartate,am primit un montaj,si esenta era :Oamenii ne intra in viata pentru un motiv,pentru un timp sau pentru o viata.
Fiecare e important si are menirea lui.
Tot asa sunt oameni care ,pe drumul vietii,merg in fata noastra,langa noi, in urma noastra,sau se tarasc la picioarele noastre.
Fiecare e important si are menirea lui.
Pe cei care merg in fata noastra vrem sa ii ajungem,ne obliga sa fim mai buni ,ne ambitioneaza.
Cei care merg langa noi ne sustin,ne incurajeaza,ne ajuta sa ne indeplinim visele.
Cei care merg in urma noastra,candva au pasit alaturi de noi,dar si-au implinit destinul.
Cei care se tarasc la picioarele noastre ne fac sa ne simtim puternici,chiar daca nu suntem.
Fiecare e puternic in felul lui.Chiar si cei slabi si neajutorati.
Important este sa nu uitam.

4 comentarii:

Elisa spunea...

Deci asa...redivivus tu...si redivivus si eu :lol:
Multumesc draga mea.Sa stii ca am suferit putin vazand graficul meu de rating(hahahaha) care a scazut la limita de jos decand m-am mutat :((((
Dar nah,asta este,cine ma place(ca blog) ma va gasi oriunde,nu-i asa??

Anonim spunea...

Elisa, pai se poate? Ce, de raiting mi te plangi??? HAHAHAHAHA!
Las' ca vine acusica iarna si p'acilea...si ne-o baga la barlog...de-o sari motul la basca raitingului! :))))))

Floris, da, ai dreptate. Mila pentru cei ce uita...pentru ca sigur vor fi si ei dintre cei uitati! ;)

floris spunea...

Redivivus amandoua.Ca pasarea Phoenix dintr-un articol de-al Mesterului.
Cat despre rating.........nu asa e Cand te muti in casa noua?
Scade umarul prietenilor care vin in vizita.Pentru inceput.
Pana se dumiresc ca nu mai locuiesti acolo,pana afla noua adresa,pana gasesc adresa........dureaza putin.
Mai scoti o zacusca din camara,o dulceata.........un ceai cald.......sa vezi ca nu o sa mai avem loc pe scaune la tine.
O sa stam pe scari ,acolo in jungla.
Poate pica o lamaie.
De cand poftesc la ele.

Anonim spunea...

http://elisagradinameadevis.wordpress.com/