miercuri, 22 iulie 2009

Ce poti sa spui?

Ce poti sa spui?
In ultimul timp aflu tot felul de vesti care de care mai ciudate.
Parca s-ar itoarce lumea cu susul in jos.
Cred ca v-am mai povestit ...
O familie cu 20 de ani de casnicie,2 copii.Ea in primavara ii spune sotului ei ca vrea sa divorteze.Ca vrea sa isi traisca viata.
DIn cate am inteles el i-a acordat toata libertatea de care a avut ea nevoie.
S-a intamplat ca ea sa mearga in concediu, in statiune si el sa ramana acasa cu copiii.
Orice a vrut ea a facut sau si-a luat.
Ce putea sa faca el si acum?
A fost de acord.
Azi de dimineata am aflat ca el ,intrand pe tot felul de site-uri, a gasit un anunt la rubrica de matrimoniale a unui site specializat ,dat de ea.
Am un gust de amar.
NU tin cu niciunul dintre ei.SUntem doar simple cunostinte.
Si totusi...
Ce poti sa spui?

7 comentarii:

pescarusul argintiu spunea...

Floris, pot spune ca si tine, ca s-a intors lumea cu susul in jos si ca viata bate filmul!
Este de-a dreptul inexplicabil...

Manole spunea...

Eeee, tot e mai bine ca n-a plecat la piata sa cumpere legume pentru supa...si sa uite sa se mai intoarca, si sa-i lase cu ochii in soare si cu burta goala!
Bate vant de nebunie, cum zice vecina!

Elisa spunea...

Eu zic ca ce-o cautat el pe site matrimonial,ce-o cautat...aia o gasit ,hahahahaha

Elisa spunea...

am uitat semnul intrebarii dupa "matrimonial".. si un ..ihim...dupa "gasit" :)))))

zincabeiu spunea...

Paguba-n ciuperci !

Manole spunea...

nah! O zise Zinca! Clara si la obiect! :))))))

Elisa spunea...

Floris...de ce nu vrei sa vorbeste cu mine,hi? ha,ha,ha...
Sper sa mai termini si tu odata treaba ca nu esti in campanie agricola ;)