luni, 17 august 2009

1 AN


Cu cateva zile in urma Pescarusul ma anunta ca am primit un premiu.
In prima faza mi-au dat lacrimile(tipic) in a doua faza m-am speriat.Ce am facut sa merit un premiu?
Apoi si CELLA m-a anuntat ca am un premiu la ea (aveam sa constat ca e acelasi ) iar la urma Elisa m-a premiat si ea.
NU stiu ce am facut sa merit un premiu dar va multumesc .
Mi s-a parut potrivit sa il pastrez pentru aceasta zi.
Premiul are urmatoarele reguli:
1. sa-l afisezi pe pagina ta
2. sa afisezi link-ul celui ce te-a premiat
3. sa dai premiul mai departe la 10 persoane
4. sa anunti premiantii, printr-un comentariu!
5. sa te bucuri de el!!!
Sa il dau mai departe la 10 persoane...hmmmm...Vi-l inapoiez cu drag CELLA ,Elisa,Pescarus.
Desi ai fost premiata de 4 ori te mai premiez si eu o data Mestere.Si pe Star la fel.
Premiul mai merge la Isabelle,Sibilla si Sminchy.

1 An....
Putin?...
Mult?...
S-a schimbat ceva?...
Eu nu...
In acest an am recapitulat o lectie pe care viata mi-a predat-o prima data in urma cu multi ani.Prietenie si dragoste adevarata si pe viata exista doar in filme si in carti.
Am gasit Oameni care,desi ne-am intalnit doar pe valurile net-ului,mi-au fost mai aproape in momentele in care am avut nevoie ,decat cei din viata reala.
Neimpliniri?...
O gramada.
Necazuri si tristeti?...
Cu duiumul.
Realizari?...
DA.
Cea mai mare.AM terminat anul I .
Eu stiam ca pot.Dar le-am dovedit celor care au asteptat sa ma impiedic,sa cad si sa nu ma mai ridic ,ca am puterea sa reusesc uneori chiar si tarandu-ma.
Am castigat putina incredere in mine.
1 An.

12 comentarii:

Manole spunea...

La cati mai multi!
Sa traiesti draga Floris, tu si blogul tau! :)

Elisa spunea...

Deci,cu examenul acela erai atat de ocupata? Contabilitatea...era ultimul si l-ai luat de curand...acum vreau sa te vad pe net,meriti si tu un pic de odihna :)
Floris,tu poti vedea in spatele blogului de cate ori te clickui eu pe zi? Hmm...daca mi-ai fi amintit de examen te scuteam ;)
Draga mea,felicitari pentru blog .Tu te inscri la PUTIN SI DE CALITATE,sau RAR SI BINE.Motivul principal pentru care tu faci efortul acesta cu facultatea este laudabil.Doamne ajuta sa dea roade! Te pup .

Manole spunea...

Copacel, copacel, si-acum esti in ultimul an! :)

zincabeiu spunea...

Foarte bine.Ai mai multa incredere in tine si te respecti mai mult, te pretuiesti mai mult.Habar n-ai ce statisfactii te asteapta. Asta cu conditia sa hotarasti ca esti egala cu toti ceilalti membri ai familiei.Esti cea mai tare !Curaj!

pescarusul argintiu spunea...

Floris, felicitari pentru toate realizarile tale la care ne ingadui sa fim si noi martori, din culisele scenei virtuale!
LA MULTI ANI blogului tau si multa bafta urmatorilor ani de studentie!
Iti multumesc pentru dar :)

floris spunea...

Mestere,multumesc.Sa traim cu totii su sanatate in primul in rand :)
Cam asa ,Elisa.
Elisa,eu nu stiu sa ma uit in spatele blogului.Stiu sa fac exact cat vedeti.Sa pun o postare,sa raspund la comentarii si sa pun link-uri pe nume si clipuri de pe youtube .Atat.Din pacate nu am avut nici timp si nici rabdare sa stau sa studiez ce poate cu adevarat blogul asta.
Stiu,Mestere ca mai am putin.4 sesiuni si o licenta si gata. ;)))
Zincuta...am doar putin mai multa incredere in mine...la restul mai este de lucrat ceva.Dar............exista un mail la care nu am raspuns niciodata dar pe care il citesc de f multe ori. :)

floris spunea...

Pescarus,iti multumesc frumos pentru tot.Pentru premiu,pentru gandurile tale frumoase...

CELLA spunea...

auzi?
cea mai mare realizare este încrederea în tine :)
cultivă-ţi-o şi creşte-ţi-o cu fiecare secundă de făcut "ceva", orice... pentru tine, restul... pentru ceilalţi vine...
fiecare dintre noi descoperim că suntem puternice doar trecînd prin hăuri de deziluzii şi ratări(părelnice, cu trecerea timpului)dacă suntem rău cu noi, înlăuntru nu avem cum fi bine cu înafara
şi nimeni, niciodată nu o să ne fie aproape, doar în trecere...
capul sus şi iubire multă... de toate
pup :)

zincabeiu spunea...

Asa sa faci.Ai liber la citit !

starsgates spunea...

:)Mulţumesc floris, dar să ştii că mă gândisem si eu la tine http://starsgatescopiiimarisimici.blogspot.com/2009/08/am-primit.html
Si la cât mai multe...postări.:)

Manole spunea...

Floris, iar disparusi?

floris spunea...

Star....am citit postarea aia dar nu am citit pana la capat.Imi cer scuze si multumesc.:)