miercuri, 18 martie 2009

O fapta buna

De cateva zile programul meu s-a schimbat.Asa ca azi la ora 6,50 Septimiu,colegul meu,m-a pescuit din statie si m-a adus la New Croco (adica la servici ).
I-am dat programului sa socoteasca ce avea de socotit si eu mi-am facut o cafea.
Normal nu?Se poate o raita pe blog-uri fara o cafea?Mai ales ca eram sigura ca Mesterul Manole a fost harnica (ca de obicei) si si-a postat cafeluta...
Aveam de gand sa postez o intamplare de duminica dar update-ul Mesterului m-a facut sa ma razgandesc.
In conditiile in care in partea de catre tata a familiei mele au suferit aproape toti de cumplita boala puteam sa raman indiferenta?
Mai ales ca New Croco este la 5 minute distanta de Spitalul de Oncologie.
Multi dintre clientii nostri sunt pacienti acolo sau vizitatori ai pacientilor.
Norma ca cel mai mult ma impresioneaza copiii.Mai ales ca unora li se citeste resemnarea in ochi.
Poate ca demersul meu nu e cine stie ce important dar din putin se face mult.
NU dam din buzunarul nostru si nu ne doare.Plus ca binele se intoarce mereu.
Fapta buna o puteti face citind aici

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cafeaua o s-o dau, atat timp, cat o sa am timp.
In ceea ce priveste postarea Isabellei, e fara de cuvinte. Doar faci. Si atat.
Ti-a spus cineva, cat de minunata esti?
Iti spun eu azi, ESTI! :)

floris spunea...

:"> sunt normala.

Anonim spunea...

Multumesc!
Multumesc si mesterului, evident!

Anonim spunea...

Eu iti multumesc :)

Anonim spunea...

JOŞ CAFEAUA lîngă calculator
uite ce-am păţit io ... am turnat-o pe taştatură şi-acuma nu maiam jumate ...
aşa căo şă cam tac ... că mă fac de băcănie ...