miercuri, 18 martie 2009

Refulari ;))

A doua postare azi ca ....ca asa mi-a venit.
Dupa ce timp de o ora si jumatate ba am avut curent ,ba nu,am mai stat si doua ore total fara curent.Totul e pe dos azi si nu e vineri.
In fine...apuc sa dau o raita blogurilor.
Si am ajuns la Adi .
Si m-a apucat o ciuda ca sunt asa cum sunt...adica timida si timorata cand am vazut acolo ce distractie a fost aseara in Irish Pub.
Pai cum sa nu?Daca nu eram asa cum tocmai am spus ,as fi stat 2 minute de vorba cu el, poate ca si cu D-l Crivat(ca el era domnul care m-a privit cu interes de care spuneam aici) si as fi fost si eu aseara in Pub la povesti si rasete.La costite nu ,ca suntem in post,dar cred ca as fi mancat sosul acela de ceapa cu paine prajita.
Bine ca mai era o conditie de indeplinit.Sa imi urnesc Sotul de acasa.ca nicaieri nu iesim pe motiv ca "lasa draga ca m-am distrat suficient pana la 30 de ani cand m-am insurat"
S-a distrat el ,ca eu aveam 22 cand m-am maritat.
In concluzie am ratat o seara grozava.
Am avut si o compensatie.Aseara am vorbi cu cel de-al treilea copil al meu.NU ne vazusem de o saptamana ca in aceasta perioada e extrem de ocupat.Departe e Bucurestiul asta.
No ...sa zicem ca mi-am refulat frustrarile.

5 comentarii:

Anonim spunea...

stii ce? N-a fost sa fie! Sau poate ca trebuia sa ai regrete... mai intai.
Oricum cica e mai bine cu remuscari!
Cat despre al tau sot(o fi frate cu al meu!)...ce sa-ti spun, la mine inca se dau mari batalii!
Da', prididim, prididim! :)))))

hadean spunea...

no, mie îmi pare rău că nu aţi venit. dar am nădejde că or mai fi zile :-)

Anonim spunea...

Asa cum zici Mestere...n-a fost sa fie.
Cu toate regretele si remuscarile nu cred ca ma mai schimb.Tot asa o sa raman.
O sa mai fie zile Adi.Dar pana scot Ursu din casa....:)

Anonim spunea...

Auzi, nu te mai da dupa Urs'!

Anonim spunea...

măi, măi ...
ţi-am arătat al doilea deget, ca la copii ... bătăiţă, na, na ...
nu pot rîde că mi defectă taştatura,am doar ş ca ăia careîn loc de ş şi ţ au pătrăţele ...
poate-mi revin şi te cert ... cu şoţ cu tot - emoticon care rîde