luni, 27 aprilie 2009

Leapsa

Acum ceva vreme Laura mi-a dat si mie o leapsa.
Ce te face sa te lingi pe degete.
Ca ma face sa ma ling pe degete?
-CIOCOLATAAAAAAAAA la orice ora din zi si din noapte;
-Salatele,de orice fel ;
-Cartofii frantuzesti ;
-CArtofii copti in ler cu putin unt sau smantana ;
-Supa de pui cu taietei de casa ;
-Pastele cu gris pe care mi le face mama cand suntem in post si mi-e pofta de ceva dulce ;
-Supa de fasole verde facuta vara la Gradina pe soba cu lemne ;
-Pastele cu branza ;
-Prajitura Regina ;
-Peste facut pe gratar sau dat prin susan si prajit in ulei ;
-Clatitele cu urda sau cu gem ;
-Placinta cu varza ,cu cartofi,cu urda ;
-Cornuletele cu nuca de la Elisa ...
Cam astea cred ca sunt cele mai importante.
Dau leapsa oricui vrea sa o ia.

6 comentarii:

pescarusul argintiu spunea...

Subscriu la toate bunatatile enumerate cu talentul tau de gospodina! :)
Am mici rezerve la ultimele delicatese umplute cu urda, pe care n-am avut ocazia sa le degust...
In rest, imi ploua in gura torential! :))

floris spunea...

Pescarus sunt mancaruri simple,dar foarte gustoase .Eu ador clatitele cu urda si marar.Pentru placinte sau pregatesc urda cu zahar ,marar si vanilie sau cu sare ,fire de ceapa verde si putina sare.

Manole spunea...

deci:
-ciocolata, da,
-salate, da
-pastele cu branza
-placinta cu varza
-cornuletele Elisei
hmm, avem ceva blogroll comun! :)

floris spunea...

Avem Mestere,blogroll comun :)

Elisa spunea...

La ora asta nu-mi place nimica,nimica si nici nu-mi amintesc ca-mi place ceva...asa ca...lasam pe altadataMultam ca-ti plac cornuletele..eu nu le-am facut de-o vesnicie :(
'neata ,Floris!

floris spunea...

Te cred ca nu iti place nimic.E tare rea starea asta de raceala.Sa iti dea Dumnezeu sanatate.
Elisa,cornuletele tale sunt cele de care imi amintesc din copilarie.Le-am facut deja de cateva ori ca tare le plac copiilor.
Buna dimineata :)