joi, 30 aprilie 2009

Zile

Ieri....
Am plecat catre casa de la servici.Zi stresanta cu telefoane multe,situatii,statistici...
Coborand pe Babes m-au furat gandurile.Fiind doar eu cu mine mi-am spus necazurile.Am incercat sa gasesc solutii,o cale de iesire...Nu stiu pe langa cine am trecut.SIncer nici nu stiu cum am ajuns la Casa de Cultura a Studentilor.Am traversat strada fara sa stiu.Stiu doar cand am trecut pe langa bisericuta ca am admirat magnolia si mi-am facut cruce.
Deci am traversat strada,am trecut pe langa florarese (imi amintesc mirosul florilor) si ....si ...m-am trezit intr-o alta lume...intr-un alt timp.
Eram inconjurata de oameni imbracati in costume populare.
Fete cu parul prins in coc si cu flori in par,neveste cu basmaua legata in fata,ciorapi albi si pantofi negri,opinci si obiele,flacai inalti si frumosi cu mijlocul incins cu chimirul...lume vesela si agitata dintrun alt timp.
O secunda m-am crezut calatoare in timp ,singura martora a unei zi de sarbatoare la hora satului.
Apoi un claxon m-a trezit .Eram inconjurata de tineri in costume populare.Era ceva festival la Casa de Cultura.
Azi...
Azi a trebuit sa merg pana la ghereta de ziare din coltul Spitalului de Neurologie.
Un bolnav statea la gard privind lumea care trecea agitata si indiferenta.
Avea un buchet de flori in mana.Papadii,o floare alba (nu am recunoscut-o),cateva frunze de decor.Un buchetel mic si delicat de plante culese din spatiul verde al spitalului.
Am travesrat strada uitandu-ma la el.Era o imagine de liniste intr-o mare agitata.
Cand am ajuns in dreptul lui mi-a intins buchetelul.
-Ca sa nu mai fii trista,mi-a spus.
Am zambit si am multumit.
Zile...

Niciun comentariu: