luni, 13 aprilie 2009

Miserere

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ce-nseamna Miserere? Msc.

Elisa spunea...

Eu am intrebat,ieri nu eram logata pe blogerr si dupa ce am ascultat am cautat, insa traducerea este aceeasi,,,miserere..iar eu,sincer,nu stiu ce inseamna...in romaneste acest cuvant...nici dex-ul nu spune...Scuza-ma... :(

floris spunea...

Ce coincidenta.
Eu citeam la tine.:)
NU am stiut ca tu ai fost,dar oricum am cautat raspunsul.
Traducerea am gasit-o in engleza.
Este inceputul psalmului 50 dupa unele surse 51 dupa altele.
Miserere mei Deus- Doamne ai mila de mine
Cica ar fi sinonimul de la misericordios.
Sau a avea mila.Este o ruga pt mila.Eu imi traduc cam asa melodia asta:
Ai mila,ai mila
Ai mila de mine pacatosul care inchin vietii.
Ce mister,ce mister viata mea de pacatos.
Mereu am considerat melodia asta ca un imn inchinat Divinitatii,Divinitate pe care Dumnezeu in marea lui bunatate a pus-o in fiecare din noi.

Elisa spunea...

Floris,multumesc frumos.Eu am cautat o cantare bisericeasca pe care am ascultat-o Duminica la biserica si n-o gasesc pe net...de fapt nu stiu titlul ei ci doar ca este despre cat de greu e sa nu mai ai mama...De asta stau pe net de o ora si nu am gasit.Multumesc inca o data. :)

floris spunea...

Cu draga inima Elisa.
NU stiu de ce cantare spui,dar daca mi-ai da macar un vers ,poate ca as reusi eu sa o gasesc.Trebuie sa fie pe undeva.